Klasični hibridni pogon za manju potrošnju
Suzuki je na tržište plasirao novu izvedbu Vitare , a riječ je o 1,5-litrenom strong Hybridu (S1HEV). Sa uvođenjem 1,5-litrenog strong hibridnog sklopa Vitara će imati mogućnost vožnje na struju. Uglavnom, novi pogonski sklop sastoji se od 1,5-litrenog, 4-cilnidričnog, atmosferskog benzinca snage 102 KS pri 6000 okretaja i elektromotora snage 24,6 kW, odnosno 33 KS, koji raspolaže s 60 Nm okretnog momenta dobivajući energiju iz litij-ionske baterije od 0,84 kWh. Ova izvedba Vitare se može voziti, ovisno o broju okretaja, samo na elektromotor ili samo na benzinski motor, što znači da se pri niskim okretajima vozi na elektromotor, a pri višim okretajima na benzinski motor.
Verzija s pogonom na prednje kotače u kombiniranim uvjetima prema WLTP-u troši 5,3-5,4 l/100 km, dok SUV s pogonom na sve kotače (ALL GRIP) u istim uvjetima troši 5,8 l/100 km, što je očito manje od blagog hibrida. Uz stroge propise Euro 6d, s kojima se treba boriti, emisija CO2 iznosi 121 g/km, odnosno 132 g/km.
Automobil dolazi isključivo s automatiziranim ručnim 6-stupanjskim mjenjačem.
Osnovni paket opreme je Premium (GL+) i uključuje audiosustav s vezom za pametni telefon, automatski klima-uređaj i LED prednja svjetla. Standardna sigurnosna oprema uključuje aktivnu pomoć pri kočenju s podrškom s dvostrukim senzorima, sustav upozorenja na napuštanje traka s intervencijom upravljanja, upozorenje na umor vozača i prepoznavanje prometnih znakova, sustav upozorenja na mrtvi kut, pomoć pri parkiranju i kameru za vožnju unatrag.
Dok jači paket (GLX+) još dodatno dolazi sa dvobojnim poliranim alu felgama, panorama staklenim krovom, integriranim žmigavcima u retrovizorima, kožnim interijerom prednjim i stražnjim parking senzorima te navigacijom.